✆ (+420) 733 602 666 ・ Po: 8-12 13-17 Út-Čt:8-15

Playstation 3 (PS3)

Nejčastější závady a opravy

  • Nenačítá hry, špatně načítá hry
  • Nic nezobrazuje na televizi, černá obrazovka
  • YLOD, RROD, BLOD, WLOD
  • Vadná grafika, vadný grafický čip – GPU
  • Vadný HDMI IC / HDMI controller
  • Poškozený USB konektor
  • Vada základní desky
  • Nelze zapnout, nefunkční zdroj napájení – PSU
  • Přehřívá se, vypínání při hře
  • Hlučný ventilátor
  • Vadný nebo poškozený HDMI konektor
  • Problémy s obrazem
  • Poškozeno kapalinou, polito
  • Nelze připojit na internet
  • Po zapnutí se zobrazí chyba
  • Vypíná se během hraní
  • Nefunguje ovladač
  • Špatná aktualizace / UPDATE SYTEM ERROR
  • Nelze připojit / spárovat bezdrátový ovladač
  • Nelze vložit nebo vysunout hra
  • Znečištěno prachem
  • Upgrade – navýšení kapacity pevného disku

Jak probíhá diagnostika

U starších konzolí doporučujeme nejprve konzultovat telefonicky nebo emailem povahu závady, abyste věděli předem, zda-li má finančně zhruba smysl zařízení opravovat, pokud je to možné stanovit dle popisu závady. Závada nelze vždy takto odhadnout a je nutné provést diagnostiku fyzicky. Můžete se také podívat do ceníku, kde jsou ovšem pouze ceny za pevně stanovené úkony.

Pokud se o opravu rozhodnete, doručte zařízení ať už osobně nebo zašlete na naši adresu. Zde naleznete způsoby doručení. Po příjmu zařízení do opravy a provedení primární diagnostiky vás budeme kontaktovat s návrhem řešení. Při primární diagnostice, se kontrolují komponenty, zda-li jsou v pořádku. Pokud je poškozená základní deska, je nutné přikročit k diagnostice opravou či měření poškození, které je časově závislé na zvoleném programu opravy.

Následně jste kontaktování s cenou za opravu, která je ovšem ke schválení, pokud nebylo dohodnuto přesně předem. Předem lze dohodnout cenu za opravy u úkonů jako čištění nebo přesně specifikované výměny dílů.

Až do schválení ceny za opravu jsme dohodnuti pouze na ceně za diagnotiku, která je v případě realizace opravy zdarma. Aktuální ceník je zde včetně ceny za diagnostiku v případě nerealizace opravy.

Jak doručit zařízení na opravu

Zařízení lze doručit osobně na naši pobočku, poslat vlastním přepravcem nebo využít náš svoz na opravu zdarma. Více informací naleznete v zápatí této stránky nebo zde.