Postup:
- Vyplňte formulář na této stránce
- Telefonicky či emailem vás kontaktujeme k potvrzení objednávky svozu
- Následně obdržíte i potvrzení svozu ze strany PPL emailem s datem svozu a orientačním časem svozu, který nelze změnit (lze pouze z vlastní iniciativy kontaktovat místní DEPO PPL s kontaktem na řidiče, bohužel z naší strany nelze tuto informaci předat)
- Zařízení pečlivě zabalte a balík označte nápisem „KŘEHKÉ“ (pokud by nebylo pečlivě zabaleno nebo označeno, nemusí přepravní společnost při poškození hradit škodu)
- Kurýr přepravní společnosti PPL si u Vás převezme zásilku v oznámený den.
- Zařízení je po doručení k nám přijato do informačního systému a technik vás telefonicky informuje o přijetí, stavu a dohodne s Vámi postup opravy. Vyčkejte na kontakt z naší strany, někdy primární diagnostika závady může trvat delší dobu, dle povahy poškození
- Pokud by Vám nepřišlo potvrzení do 2 pracovních dnů, že byla přijata objednávka svozu přepravcem, kontaktujte nás telefonicky, objednávku prověříme a případně provedeme objednávku telefonicky.
Jak pečlivě zařízení zabalit?
- Zásilka musí splňovat maximální povolené rozměry
Max. délka (nejdelší strana): 175 cm
Max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka): 300 cm
Max. hmotnost tuzemské zásilky a zásilky na Slovensko: 50 kg (v případě těžšího zařízení, uveďte prosím v poznámce) - Obal by měl odpovídat hmotnosti zásilky, aby ji mohl chránit během přepravy.
- Obal by měl být vhodný pro zpracování zásilky pomocí automatického třídicího zařízení a pohyb po válečkové dráze. Měl by být vyroben z materiálu, aby v případě srážky zásilek nepoškozen vydržel pád z výšky 80 cm.
- Pro maximální ochranu obsahu zásilky by měl být volný prostor mezi obsahem a obalem vyplněn. Doporučené výplně: pěnové profily, fixace z polyesteru, vzduchové polštářky, bublinkové folie.
- Zásilka by měla být uvnitř natolik vyztužena a zabezpečena, aby vydržela min. statické zatížení pětinásobku vlastní hmotnosti.
- Veškerá víka a otvory v obalu by měla být pevně a viditelně zabezpečena, aby nedošlo k jejich samovolnému otevření.
- Při balení zásilky počítejte s tím, že vaše zásilka bude přepravována v nejstabilnější pozici, aby nedošlo k jejímu pádu.
- Při opakovaném použití kartonových krabic odstraňte všechny staré přepravní štítky, aby nedošlo k chybnému směrování zásilky.
- Z důvodu pohybu zásilek po válečkové dráze nepřijímáme svázané zásilky.
Vyhrazujeme si právo svoz do opravy odmítnout například z důvodu nerentability opravy, nedostupnosti dílů, stáří zařízení či jiného důvodu, ovšem o tomto vás budeme telefonicky informovat s vysvětlením.
Odesláním formuláře souhlasíte se servisními podmínkami naší opravny.
Diagnostika je v případě realizace opravy zdarma, v opačném případě vychází na 600 Kč vč.DPH
Náklady odeslání zařízení zpět na vaši adresu včetně balného a ostatních poplatků vychází na 190 Kč vč.DPH
Nemáte-li zájem o opravu a nechcete hradit ani diagnostiku či náklady spojené s odesláním zařízení zpět na vaši adresu, nabízíme vám po dohodě možnost zařízení ponechat k ekologické likvidaci na naše náklady. V tomto případě nebudete hradit ani náklady spojené s diagnostikou. Jedná se o kompletní zařízení v zakázce, tak jak bylo doručeno.