Jaký je postup od diagnostiky až po předání
- Při příjmu zařízení do opravy, je ve většině případů konzole zapnuta na zjištění přesného projevu závady, samozřejmě pokud je to možné a zapíše stav a projev závady.
- Podle vytížení servisu je dalším krokem diagnostika vadných komponent, kdy je zjištěno, které konkrétní komponenty zařízení se závada týká. Diagnostika je v případě realizace opravy zdarma, v opačném případě je zpoplatněna dle ceníku níže. Pokud je již nyní zjištěna závada a je odstranitelná výměnou (nejčastěji zdroj, disk apod.), kontaktujeme vás s nabídkou ceny za opravu ke schválení a dobou dodání náhradního dílu, pokud není skladem.
- Po schválení je zakázka dokončena a jste kontaktování nejčastěji telefonicky nebo formou SMS, že si můžete zařízení vyzvednout. U zakázek jako je čištění, reinstalace operačního systému a podobně, je cena schválená předem. V případě zařízení, která jsou zasílaná, zařízení zašleme na vaši adresu v den hromadného odeslání zásilek.
- Pokud je závada komplikovanější, nejčastěji poškození základní desky, může být přikročeno k takzvané diagnostice opravou, kdy je zařízení pro zjištění ceny opravy již opravováno, následně jste kontaktováni s cenou za opravu ke schválení. V tuto dobu máte možnost stále za cenu diagnostiky zakázku odmítnout a nebude vám účtována částka za opravu, my si díly odpájíme a zařízení uvedeme do původního stavu, pokud je to možné.
- Pokud je zakázka dokončená, můžete ji vyzvednout do 30 dnů po ukončení.
- Nemáte-li zájem o opravu a nechcete hradit ani diagnostiku, nabízíme vám po dohodě možnost zařízení ponechat k ekologické likvidaci na naše náklady. V tomto případě nebudete hradit ani náklady spojené s diagnostikou. Jedná se o kompletní zařízení v zakázce, tak jak bylo doručeno.
- Pokud si zařízení z jakéhokoliv důvodu nemůžete vyzvednout, kontaktujte nás co nejdříve a dohodneme se na možnosti předání, zaslání či jiného postupu. Dále plyne další 30 denní ochranná lhůta pro vyzvednutí, ovšem již se k zakázce připočítává skladné ve výši 50 Kč/den. Po uplynutí této doby se zařízení automaticky likviduje bez náhrady.
Ceník nejčastějších úkonů a oprav
Úkon / Oprava | Cena | Konečná cena | Orientační doba v závislosti na vytížení |
---|---|---|---|
Diagnostika vadných komponent konzole (při realizaci opravy je zdarma) | 600 Kč | ano | individuální dle povahy závady |
Čištení chladícího systému a výměna teplo-vodivých past | 1400 Kč | ano | 1-2 pracovní dny |
Čištění chladícího systému a výměna teplo-vodivých past při opravě | 900 Kč | ano, při opravě | |
Instalace operačního systému | 900 Kč | ano | 1-2 pracovní dny |
Úkony spojené s přepájením BGA (včetně demontáže a testování, bez dílu) | 2600 Kč | ano (+díl, je-li nutná výměna obvodu) | |
Výměna disku (bez dílu) | 600 Kč | ano (+díl, není-li dodán zákazníkem a pokud je to jediný úkon) | |
Výměna konektoru (včetně dílu a teplo-vodivých past) | 1500-1900 Kč | +demontáž (lze doručit i demontované, pod dohodě) | |
Výměna HDMI IC chip (včetně dílu) | 1500-2290 Kč | +demontáž (lze doručit i demontované, pod dohodě) | |
Demontáž/Montáž konzole | 600 Kč | ano | |
Výměna analogového joysticku ovladače PS4/Xbox (včetně dílu) | 600 Kč | ano |
Ceny včetně DPH 21%
Pokud jste zde požadovaný úkon či opravu nenalezli, bude kalkulován podle reálného poškození, případně při konzultaci.