✆ (+420) 733 602 666 ・ Po: 8-12 13-17 Út-Čt:8-15

Ceny oprav

Jaký je postup od diagnostiky až po předání

  • Při příjmu zařízení do opravy, je ve většině případů konzole zapnuta na zjištění přesného projevu závady, samozřejmě pokud je to možné a zapíše stav a projev závady.
  • Podle vytížení servisu je dalším krokem diagnostika vadných komponent, kdy je zjištěno, které konkrétní komponenty zařízení se závada týká. Diagnostika je v případě realizace opravy zdarma, v opačném případě je zpoplatněna dle ceníku níže. Pokud je již nyní zjištěna závada a je odstranitelná výměnou (nejčastěji zdroj, disk apod.), kontaktujeme vás s nabídkou ceny za opravu ke schválení a dobou dodání náhradního dílu, pokud není skladem.
  • Po schválení je zakázka dokončena a jste kontaktování nejčastěji telefonicky nebo formou SMS, že si můžete zařízení vyzvednout. U zakázek jako je čištění, reinstalace operačního systému a podobně, je cena schválená předem. V případě zařízení, která jsou zasílaná, zařízení zašleme na vaši adresu v den hromadného odeslání zásilek.
  • Pokud je závada komplikovanější, nejčastěji poškození základní desky, může být přikročeno k takzvané diagnostice opravou, kdy je zařízení pro zjištění ceny opravy již opravováno, následně jste kontaktováni s cenou za opravu ke schválení. V tuto dobu máte možnost stále za cenu diagnostiky zakázku odmítnout a nebude vám účtována částka za opravu, my si díly odpájíme a zařízení uvedeme do původního stavu, pokud je to možné.
  • Pokud je zakázka dokončená, můžete ji vyzvednout do 30 dnů po ukončení.
  • Nemáte-li zájem o opravu a nechcete hradit ani diagnostiku, nabízíme vám po dohodě možnost zařízení ponechat k ekologické likvidaci na naše náklady. V tomto případě nebudete hradit ani náklady spojené s diagnostikou. Jedná se o kompletní zařízení v zakázce, tak jak bylo doručeno.
  • Pokud si zařízení z jakéhokoliv důvodu nemůžete vyzvednout, kontaktujte nás co nejdříve a dohodneme se na možnosti předání, zaslání či jiného postupu. Dále plyne další 30 denní ochranná lhůta pro vyzvednutí, ovšem již se k zakázce připočítává skladné ve výši 50 Kč/den. Po uplynutí této doby se zařízení automaticky likviduje bez náhrady.

Ceník nejčastějších úkonů a oprav

Úkon / OpravaCenaKonečná cenaOrientační doba v závislosti na vytížení
Diagnostika vadných komponent konzole (při realizaci opravy je zdarma)600 Kčanoindividuální dle povahy závady
Čištení chladícího systému a výměna teplo-vodivých past1400 Kčano1-2 pracovní dny
Čištění chladícího systému a výměna teplo-vodivých past při opravě900 Kčano, při opravě
Instalace operačního systému900 Kčano1-2 pracovní dny
Úkony spojené s přepájením BGA (včetně demontáže a testování, bez dílu)2600 Kčano (+díl, je-li nutná výměna obvodu)
Výměna disku (bez dílu)600 Kčano (+díl, není-li dodán zákazníkem a pokud je to jediný úkon)
Výměna konektoru (včetně dílu a teplo-vodivých past)1500-1900 Kč+demontáž (lze doručit i demontované, pod dohodě)
Výměna HDMI IC chip (včetně dílu)1500-2290 Kč+demontáž (lze doručit i demontované, pod dohodě)
Demontáž/Montáž konzole600 Kčano
Výměna analogového joysticku ovladače PS4/Xbox (včetně dílu)600 Kčano

Ceny včetně DPH 21%

Pokud jste zde požadovaný úkon či opravu nenalezli, bude kalkulován podle reálného poškození, případně při konzultaci.