✆ (+420) 733 602 666 ・ Po: 8-12 13-17 Út-Čt:8-15

Jak doručit zařízení na opravu

DORUČIT
OSOBNĚ
NA POBOČKU

Pokud jste z Brna a okolí nebo chcete mít jistotu doručení a preferujete osobní konzlutaci, je vhodnější osobní doručení, ale není podmínka. Při osobním doručení se ve většině případů zařízení otestuje na příjmu ihned a lze někdy i stanovit průběh opravy.

POSLAT
VLASTNÍM
PŘEPRAVCEM

Máte-li možnost, můžete nám zařízení zaslat vámi zvoleným přepravcem na naši adresu. Jen doporučujeme zvolit doručení na adresu, zásilky do boxů nebo na poštu apod. nedoporučujeme a negarantujeme převzetí.

VYUŽÍT NÁŠ SVOZ
NA OPRAVY
ZDARMA

Nabízíme vám možnost svozu vašeho zařízení do našeho servisu zdarma kurýrem PPL s pojištěním. Jedinou podmínkou je vyplnění objednávkového formuláře zde a kvalitní zabalení zařízení, následně vám svoz emailem potvrdíme a pošleme k vám kurýra PPL. Většinou kurýr přijede druhý den po potvrzení.

Jaké příslušenství doručit s konzolí na opravu?

Jestliže povaha závady nevyžaduje kabely, ovladače a další příslušenství, doručte samotnou konzoli. Pokud si nejste jisti, kontaktujte nás, rádi vám poradíme co vše doručit spolu s konzolí.

Samozřejmě, chcete-li vyzkoušet i příslušenství nebo je problém se zapínáním, doručte i to příslušenství, kterého se závada týká.

Jedná-li se o problém s mechanikou která nečte některé hry, raději doručte i ty konkrétní hry, aby se vyzkoušelo konkrétní médium a v případě osobního převzetí z opravy i vám ihned předvedla funkčnost.